Willkommen im Forum

Liebe Besucher,
Liebe Devotees,

nach monatelanger intensiver und freudiger Arbeit an dieser Webseite zusammen mit unserer Webdesignerin bin ich sehr glücklich, dass nun alles soweit vollendet ist. Heute am 9.9.2016
ist zudem der Erscheinungstag von Shrimati Radharani, ein äußerst glücksverheißender Tag
für die Premiere unseres Forums und dieser Webseite als Ganzes.

Anstelle von Verhaltensregeln möchte ich einfach alle TeilnehmerInnen höflich darum bitten,
nett zueinander zu sein und auch bei Meinungsverschiedenheiten – die naturgemäß immer irgendwann bei Diskussionen auftreten werden – stets den guten Ton zu wahren.

Ich freue mich auf einen regen Austausch.

Euer Vedanta

Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Babaji's visit to Germany

As every year, Babaji Maharaja came to Langenargen on the Lake of Constance this spring. Some guests came from nearby and abroad, and the atmosphere was simply wonderful, harmonious and very cheerful. The morning Kirtans were incredibly beautiful and really touching the heart.

On Friday evening Babaji Maharaja gave a class on energy stating that we all want more energy... Finally he also came to the topic of many religions, i.e. how we could have possibly fallen from God's kingdom. He introduced this delicate  and complex topic with a wonderful parody - at least I hope that everyone present had understood this 🙂

On Saturday we all went for a walk by the lake with Babaji and picked wild stinging nettles to make tea which according to Babaji is very suitable for cleansing the liver.

Today (Sunday) he finally proceeded on towards Pierre Chatel in France.

I am very grateful for this intense and beautiful time in Langenargen together with all our cordial devotees. That's how Bhakti shall be 🙂

Brennnesseln_1

 

Brennnesseln_2

 

Brennnesseln_3

 

Brennnesseln_4